Philips 200CW8FB/00

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 200CW8FB/00 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wesboe 14-12-2008
Geschreven voor: Philips 200CW8FB/00

Ik ben heel tevreden over deze monitor

Bbas 15-09-2008
Geschreven voor: Philips 200CW8FB/00

Mooi beeldscherm voor niet al te gekke prijs. Dit scherm kan op DVI worden aangesloten alleen zit het snoer er niet bij. Deze is alleen optioneel te verkrijgen. Verder is alles keurig verpakt in de doos. De kwaliteit en design zijn prachtig.

Pluspunten:
Goede beeldkwaliteit
Makkelijk te bedienen door druk knopjes
Design

Minpunten:
Geen Nederlandstalig menu
Geen Nederlandse Handleiding
Geen DVI kabel bijgesloten
USB aansluiting op achterkant

arieb20071 23-08-2008
Geschreven voor: Philips 200CW8FB/00

Paar uur geleden dit prachtige scherm aangesloten.
Aangesloten via VGA en snelle conclusie is: een uitstekend beeld!
Monitor ziet er verder lekker strak uit en heeft toch een perfecte uistraling.
Makkelijk te bedienen menu. Geen ontbrekende pixels!!
Kortom: eerste indruk van deze monitor is uitstekend!!

MartinJ 30-11-2007
Geschreven voor: Philips 200CW8FB/00

Heb vanavond de monitor gekocht en aangesloten uiteraard. Het eerste wat mij opviel toen ik hem uit de doos haalde was dat de binnenrand van de monitor piano zwart is. Ik moet zeggen dat geeft hem nog meer stijl. De afwerking is goed, je kan bijvoorbeeld de kabes van het scherm mooi via de voet wegwerken. De usb aansluiting zit helaas aan de achterkant, is voor randapperatuur wel handig maar om je usb stick erin te steken lijkt het me niet ideaal. Ik heb hem nu aangesloten op een wat verouderde pc via de vga aansluiting en heb nog niet een goed ordeel over de beeldkwaliteit omdat ik me daar pas volgende week mee bezig ga houden als mijn moderne pc ter vervanging komt van de oude. De mogelijkheden heb ik ook nog niet getest dus daar kom ik nog op terug. Al met al ben ik voor nu dik tevreden met deze tft.